poniedziałek, 5 stycznia 2015

LIEBSTER AWARD

Dziękuję za nominację zuzolekkk i Skokonators :D

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania od Skokonators :D
1.  1. Jak często spędzasz wolny czas?
Na tygodniu chodzę do szkoły, więc mam mało wolnego czasu. Natomiast w weekend kiedy jest go więcej spotykam się z przyjaciółmi, albo siedzie w domu przed telewizorem bądź komputerem :)
2. Jakich piosenek lubisz słuchać?

Każda która wpadnie mi w ucho :D
3. Czy Ty też często dostajesz głupawki z przyjaciółmi?

Prawie zawsze :P
4. W jakim jesteś nastroju?

Obecne? Dobrym.
5. Kiedy chcę coś bardzo zrobić... (dokończ zdanie)

Zazwyczaj nie wychodzi tak jak chcę.
6. Na co czekasz i liczysz w tym Nowym Roku?

Na wyjazd na lgp do Wisły :D
7. Jak ocenisz miniony 2014 rok?

Udany pod każdym względem.
8. Masz swoje ulubione opowiadania/blogi/artykuły/teksty/książki do których lubisz wracać, czytać po kilka razy?

Mam sporo blogów, ale nie chce mi się ich wszystkich wypisywać :P
9. Twój ulubiony sportowiec?

Z Polski- Kamil Stoch! Z zagranicy- Manuel Fettner!
10. Uprawiasz jakiś sport?

Lubię grać w siatkówkę i czasami pobiegać.
11. Ulubiona pora roku?

Lato i wiosna!

Pytania od zuzolekkk :)
1. Twoje ulubione blogi to?
Mam ich sporo, ale najczęściej są to o skoczkach narciarskich.
2. Jak realizujesz swoje plany?
Poprzez dążenie do wyznaczonego celu :)
3. Wierzysz w coś takiego jak KARMA?
Tak.
4. Co kochasz najbardziej na świecie?
Swoją rodzinę :)
5. Masz swojego idola? Za co go kochasz?
Nie mam swojego idola. Lubię wielu sportowców.
6. Co skłoniło cię do pisania opowiadań/bloga?
Nic konkretnego.  Nuda :(
7. Co robisz w tym momencie, po za odpowiadaniem na te pytania?
Słucham muzyki :D
8. Najbardziej na świecie denerwuje...?
Moja siostra.
9. Mam bzika na punkcie...?
Skoków!
10. Twój ulubiony kolor to? Dlaczego?
Fioletowy :) Nie wiem czemu :P
11. Czytałeś/ Czytałaś mojego bloga? 
Jeszcze nie, ale zacznę :D

Ja nominuję :D
1.  http://kocham-cie-za-przeszlosc.blogspot.com/
2.  http://pakt-nart.blogspot.com/
3. http://obrane-cele.blogspot.com/
4.  http://jestesbiciemmegoserca.blogspot.com/
5.  http://dwa-odcienie-blekitu.blogspot.com/
6.  http://to-chyba-przeznaczenie.blogspot.com/
7.  http://sztuka-zapominania-ski.blogspot.com/
8.  http://du-sei-stark.blogspot.com/
9.  http://iwishyoulongflights.blogspot.com/
10.  http://nowezyciepodrugiejstronie.blogspot.com/

 Moje pytania :D
1. Ulubiony skoczek narciarski?
2. Ulubiona piosenka?
3. Co zrobiłabyś, gdybyś wygrała w totolotka?
4. Ulubione zwierzątko?
5. Najlepsza/y przyjaciółka/przyjaciel to...?
6. Coś najbardziej zwariowanego zrobiłabyś w gronie najlepszych przyjaciół?
7. Ulubiona pora roku?
8. Dlaczego zdecydowałaś się prowadzić bloga?
9. Ulubiony film?
10. Kim chciałabyś/chciałbyś zostać w przyszłości?

2 komentarze:

  1. W takim razie gratuluje nominacji
    Gdybym tez prowadzila bloga to tez bym cie nominowala ale ze nie mam to zrobil to ktos inny
    Pozdrawiam i czekam na nastepny Jessi;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, dziękuję Ci, Kochana, za nominację. ♥ To naprawdę wspaniałe, że pomyślałaś o moim blogu i postanowiłaś go wyróżnić. Dziękuję! ♥ Jest mi niezwykle miło.
    Otóż, ja zawsze odpowiadam na pytania w komentarzach. :) Ot, taki mój nawyk. :D
    Zatem...
    1) Ulubiony skoczek? Hm... Trudne pytanie, by wskazać jednego. Ubóstwiam Austria Team, a przed szereg wybija się Michi i Krafti! ♥
    2) Nie mam ulubionej piosenki. To, czego słucham zależy tylko od tego jaki mam humor. :D
    3) Woow. Niezłe pytanie! Pierwsze, co przyszło mi do głowy, to wydałabym część na mecze, skoki, a z resztą? Sądzę, że chyba podzieliłabym się z innymi, którzy może by tego jeszcze bardziej potrzebowali...
    4) Szczerze powiedziawszy, nie lubię zwierząt. Nie to, że jestem jakoś za katowaniem czy coś tych stworzeń, ale nie ze mną w parze... Gdybym miała wybrać jeden, to rybki. :D
    5) To dla mnie ostoja, kierunkowskaz. ;)
    6) Ooo, tak! ♥ Strach się bać nawet do czego bym się posunęła. :D
    7) Zima! ♥
    8) To była decyzja dosyć spontaniczna. Sama nawet nie wiem, kiedy założyłam pierwszego bloga. Ale kocham pisać historie. To w pewien sposób wypompowuje całe ciśnienie, odpręża oraz wprowadza w inny świat. Odrywa od rzeczywistości, krótko mówiąc. Ha! Nie mówiąc już o duecie, który mam okazję być częścią! To dopiero czad! :D ♥
    9) Tu też bardzo różnie. W zależności jaki mam humor. :D
    10) Jeszcze się nad tym dokładniej nie zastanawiałam... Trudna decyzja, ale chciałabym mieć styczność z j.niemieckim, możliwe, że nawet historią. Czyli tym, co uwielbiam najbardziej...
    Dziękuję, Kochana za nominację! ♥

    OdpowiedzUsuń